Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy
1. Produkty higieniczne.
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli kupisz produkt o charakterze higienicznym w zabezpieczonym opakowaniu i je otworzysz.
Do takich produktów należą m.in.:
- słuchawki douszne/dokanałowe,
- aparaty słuchowe,
- e-papierosy,
- testy ciążowe,
- końcówki do szczoteczek,
- soczewki kontaktowe,
- maseczki.
2. Oprogramowanie i pokrewne.
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli kupisz oprogramowanie (system operacyjny, grę komputerową, program narzędziowy itp.), posiadający klucz lub inny mechanizm aktywujący licencję, otworzysz zabezpieczone opakowanie i/lub ujawnisz klucz, aktywujesz licencję itp.
Do takich produktów należą:
- licencjonowane oprogramowanie na różnego typu nośnikach (CD, DVD, pamięć flash)*,
- naklejki licencyjne z kluczem**,
- klucze w wersji elektronicznej (ESD).
* Jeśli opakowanie zostało otwarte i istnieje przesłanie, że klucz licencyjny został ujawniony i/lub licencja aktywowana.
** Jeśli klucz był jawny lub została naruszona zdrapka lub podobne zabezpieczenie (w przypadku naklejek ze zdrapką istnieje możliwość zwrotu pod warunkiem nie zmienionego stanu naklejki i zdrapki, co zostanie zweryfikowane przez sprzedawcę).
Zwroty
W obrocie konsumenckim oraz w przypadku mikro przedsiębiorców, którzy jako osoba fizyczna mogą dokonywać zakupów towarów również jako konsumenci pod warunkiem, że przedmiotem umowy jest towar niezwiązany bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z treścią ustawy kupujący ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu?
W celu sprawnego dokonania zwrotu udostępniliśmy usługę "Szybkie zwroty" realizowaną przez firmę Inpost. W celu dokonania zwrotu możesz utworzyć żądanie zwrotu korzystając z przycisku dostępnego po zalogowaniu się do swojego konta (patrz instrukcja poniżej) lub jeśli znasz wszystkie informacje dot. zamówienia i nie chcesz tracić czasu na logowanie się, albo zakupiłeś/aś produkty w trybie bez konta klienta skorzystaj z tego przycisku i wypełnij formularz:
Jeśli chcesz sprawdzić numer zamówienia i dokonać zwrotu z poziomu sekcji zamówień, zaloguj się do swojego konta klienta. W panelu klienta wybierz sekcję "Historia i szczegóły zamówień".

Znajdź zamówienie na liście swoich zamówień i kliknij pozycję "Szczegóły".

W szczegółach zamówienia znajdź i użyj przycisku "Zwróć towar".
Pamiętaj! Dokonując ustawowego zwrotu konsumenckiego potrącimy koszty wysyłki, które zostaną pobrane z kwoty zwrotu.

System przekieruje Cię na naszą dedykowaną stronę w serwisie "Szybkie zwroty Inpost", gdzie musisz wypełnić stosowny formularz.

Jak tylko otrzymamy żądanie zwrotu, przystąpimy do jego analizy. Jeśli wszystko będzie poprawne, zatwierdzimy Twój zwrot i przystąpimy do jego realizacji.
Pamiętaj! Nie wysyłaj paczki, dopóki nie zatwierdzimy zwrotu! Jeśli zgłosisz zwrot produktu należącego do produktów z ograniczonym prawem zwrotu (patrz informacja powyżej), to Twój zwrot może zostać odrzucony (jeśli tego typu produkt jest uszkodzony lub działa niepoprawnie należy dokonać REKLAMACJI zgodnie z informacją poniżej).
Ze szczegółowymi warunkami realizacji zwrotów zakupionych towarów można przeczytać w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W celu zgłoszenia reklamacji (towar niezgodny z zamówieniem, towar uszkodzony itp.), powiadom nas o tym za pośrednictwem formularza kontaktowego lub tradycyjnych metod kontaktu:
- email: biuro@itmarket.pl
Dział serwisu i obsługi zgłoszeń, oddział Polska:
ITmarket
ul. Poznańska 17 ABC
64-530 Gaj Wielki
info@itmarket.pl