Regulamin sklepu ITmarket
Niniejszy regulamin opisuje podstawowe zasady świadczenia usług przez sklep internetowy ITmarket.pl, którego administratorem i podmiotem odpowiedzialnym jest:
GTC Trade GMBH
Im Technologiepark 1
DE-15236 Frankfurt
NIP: DE320990610
I. WYSYŁKA / ODBIÓR
UWAGA:
Uprzejmie informujemy, że przy panujących temperaturach ujemnych sprzęt elektroniczny MUSI odstać w temperaturze pokojowej przynajmniej 12 godzin. Kondensująca się na zimnych przedmiotach wilgoć może doprowadzić do nieodwracalnych uszkodzeń!
- W przypadku przedsiębiorców odpowiedzialność za przesyłkę jest zgodna z postanowieniami Kodeksu Cywilnego Art. 544, 545, 547 i 548.
- Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas przesyłki należy potwierdzić protokołem szkody sporządzonym w chwili odebrania przesyłki (reklamacja przesyłki z paczkomatu* patrz REKLAMACJE). Uszkodzenia zgłoszone po odjeździe kuriera (sporządzenie protokołu w późniejszym czasie) są kwestionowane przez ubezpieczalnie i nie gwarantują uzyskania odszkodowania i w takich przypadkach procedurę reklamacyjną przeprowadza kupujący.
- Sklep ITmarket nie partycypuje w kosztach ewentualnych dosyłek w przypadku błędnej dostawy wynikającej z winy zamawiającego.
- Zakup z odbiorem osobistym w naszym sklepie stacjonarnym interpretuje się jako rezerwację towaru, a za chwilę zawarcia umowy przyjmuje się moment odbioru osobistego.
- Za niepodjęte i zwrócone przesyłki pobraniowe pobieramy opłatę tytułem bezumownego przechowywania towaru od dnia powrotu do chwili podjęcia przesyłki przez zamawiającego (nie dotyczy konsumentów).
- Przesyłki paletowe i o wadze większej niż 30 KG realizowane są na zasadzie rampa-rampa*.
*Rampa-rampa to system realizacji usług kurierskich paletowych. Stosowany jest przez naszą firmę kurierską. Polega na zapewnieniu przez strony wysyłki odpowiednich warunków umożliwiających załadunek i rozładunek palety. Nadawca zapewnić musi samodzielny załadunek, a Odbiorca rozładunek towaru z samochodu kuriera. Przesyłka paletowa może zostać doręczona przez kuriera do najbliższego możliwego do rozładowania miejsca np. pod klatkę schodową. Jeżeli paleta zostaje nadana i/lub doręczana w bloku kurier nie ma obowiązku wnosić palety na piętro. Dodatkowe czynności załadunkowe i rozładunkowe pozostają po stronie Klienta.
II. FAKTURY
W trosce o środowisko naturalne, na wszystkie zakupy dokonane za pośrednictwem sklepu ITmarket.pl wystawiamy e-faktury VAT, wysyłane na adres mailowy przypisany do konta klienta, z którego został dokonany zakup. Faktury są wysyłane w dniu wysyłki i zostają wystawione na adres rozliczeniowy podany przez właściciela konta. Faktura zawiera kwotę za zakupione przedmioty, koszt wysyłki oraz wszelkie inne opłaty jeśli były wymagane w określonej transakcji.
III. ZWROTY
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn.zm.) zakupiony towar możecie Państwo zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Nowelizacja przepisów obowiązująca od 01.01.2021 umożliwia zwrot towarów zakupionych na odległość, w terminie do 14 dni także mikro przedsiębiorcom, którzy jako osoba fizyczna mogą dokonywać zakupów towarów również jako konsumenci pod warunkiem, że przedmiotem umowy jest towar niezwiązany bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
Weryfikacja tego, czy dany zakup ma charakter zawodowy czy nie, będzie opierała się o Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej (CEiDG), po kodach PKD.
Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów, które po rozpakowaniu tracą swoje pierwotne właściwości, na przykład płyty CD z muzyką, filmy, programy komputerowe i gry na nośnikach optycznych lub elektronicznych, co do których zachodzi obawa, iż mogło dojść do skopiowania ich zawartości. Do takich towarów zaliczają się również wszelkie etykiety z kodem umożliwiającym wykorzystanie oprogramowania w zgodzie z licencją, które po zerwaniu folii zabezpieczającej lub tzw. zdrapki itp., tracą swoje pierwotne właściwości. Tego typu towary można zwrócić, ale tylko wtedy, kiedy oryginalne opakowania i zabezpieczenia nie zostały naruszone.
Aby dokonać procedury zwrotu należy:
- Powiadomić nas o tym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki za pośrednictwem naszego systemu wsparcia na stronie https://pomoc.itmarket.pl lub kontaktując się z nami tradycyjnie w celu uzgodnienia sposobu dokonania zwrotu.
- Wydrukować i wypełnić odpowiedni formularz dostępny TUTAJ
- Odesłać na własny koszt zakupiony przedmiot wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu (oryginał paragonu lub kopia faktury VAT) po wcześniejszym uzgodnieniu sposobu wysyłki z naszym pracownikiem.
UWAGA:
Zwracany przedmiot należy odesłać po ustaleniu szczegółów zwrotu (!) z działem obsługi klienta na ustalony adres, w stanie zmienionym jedynie w granicach pozwalających na stwierdzenie charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy wraz ze wszystkimi otrzymanymi elementami. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracana cena produktu jest pomniejszona wtedy o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy.
IV. REKLAMACJE
1. Aby sprawnie dokonać reklamacji należy:
- Stworzyć stosowne zgłoszenie w naszym systemie pomocy dostępnym pod adresem https://pomoc.itmarket.pl lub w przypadku niemożności skorzystania z takiej opcji, powiadomić nas o tym mailowo lub telefonicznie w celu uzgodnienia szczegółów.
- Wydrukować i wypełnić odpowiedni FORMULARZ
- Wysłać reklamowany przedmiot wraz z kopią dowodu zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym, po wcześniejszym uzgodnieniu sposobu wysyłki i adresu wysyłki (zależy od rodzaju zakupionego towaru) z naszym pracownikiem.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
3. Jeśli konsument uzna, iż problem nie został rozwiązany zgodnie z jego oczekiwaniami, może skorzystać z platformy internetowej systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Szczegółowe informacje są dostępne na wskazanej stronie.
3. Paczkomat - Uszkodzona przesyłka/zawartość:
- Reklamacja może być zgłoszona przy Paczkomacie, z którego odbierana jest Przesyłka Paczkomatowa poprzez pozostawienie nieotwartej Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
- Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie. W tym celu Odbiorca, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, ponownie umieszcza Przesyłkę Paczkomatową w Paczkomacie pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału. Na tej podstawie Dział Reklamacji InPost Paczkomaty stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej przyjęcia i w związku z tym podejmuje dalsze czynności.
- Jeżeli Odbiorca stwierdzi uszkodzenie Przesyłki Paczkomatowej później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania) wówczas Odbiorca musi się udać z Przesyłką Paczkomatową do oddziału InPost Paczkomaty, w celu sporządzenia przez InPost Paczkomaty protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację w sposób określony w aktualnych Regulaminach Świadczenia Usług przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
V. WARUNKI GWARANCJI
W niniejszym punkcie przedstawiono Warunki Gwarancji dla konsumentów oraz Gwarancji i Rękojmi dla podmiotów nie będących konsumentami zwanymi dalej Podmiotem.
- Sklep ITmarket zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu w okresie podanym w opisie przedmiotu, począwszy od daty zawarcia umowy (jeżeli w opisie aukcji nie podano inaczej okres gwarancji (rękojmi dla podmiotów) wynosi 14 dni).
- Wady fabryczne lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji (rękojmi dla podmiotów) będą usuwane bezpłatnie w terminie zgodnym z obowiązującym prawem. Na czas naprawy sklep ITmarket nie ma obowiązku udostępniać użytkownikowi produktu zastępczego.
- Wadliwy towar należy dostarczyć do siedziby serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz opisem okoliczności ich powstania.
- W przypadku podmiotów nie będącymi konsumentami koszty przesyłek reklamowanego przedmiotu ponosi kupujący.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, podmiot zobowiązany jest do wyrównania kosztów związanych z ekspertyzą i diagnostyką a w szczególności, koszty ewentualnego odesłania produktu - koszty odesłania, diagnostyki i ekspertyzy nie dotyczą konsumentów.
- Gwarancją nie jest objęty system operacyjny.
- W przypadku gwarancji minimalnej kondycji baterii głównej w urządzeniu przenośnym, ewentualne niezgodności należy zgłaszać w ciągu 7 dni kalendarzowych.
Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe w przypadku:
- samowolnych prób dokonywania przeróbek i napraw,
- zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne,
- uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.),
- naruszenia plomb lub naklejek gwarancyjnych.Gwarancją nie jest objęte naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych:
- kaset z tonerem i tuszy (zbiorniki z atramentem).
- rolek pobierających papier.
- elementów mechanicznych w urządzeniach drukujących ulegających naturalnemu zużyciu.
- spadek pojemności baterii głównych laptopów i innych urządzeń mobilnych oraz baterii podtrzymujących pamięć.- Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych
- W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu.
- Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania itp.
- Po okresie gwarancji sklep ITmarket świadczy serwis pogwarancyjny.
- Prawa i obowiązki obu stron w razie gdy nabywcą nie jest konsument reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych na niniejszej stronie.
- Wszystkie sprzedawane przez ITmarket.pl monitory i laptopy mają matryce zgodne z normą ISO13402-2 klasy II. Oferowane matryce jako części zamienne też są zgodne z powyższą normą.
- W przypadku braku sterowników i / lub instrukcji obsługi w przesyłce, sklep ITmarket zastrzega sobie możliwość przesłania ich w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej
- W przypadku podmiotów nie będących konsumentami, wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponosi kupujący.
- Zwroty od firm przyjmujemy po potrąceniu 10% tytułem kosztów manipulacyjnych.
VI. GRATISY I INNE DODATKI W OFERTACH
Za tzw. "gratisy" uważa się wszystkie nieodpłatne dodatki oferowane dodatkowo do głównego przedmiotu oferty, w tym również darmową wysyłkę. Jeśli nie wskazano inaczej, darmowa wysyłka standardowo dotyczy transakcji z przedpłatą na konto bankowe lub za pomocą płatności elektronicznych.
VII. KLAUZULA PROROGACYJNA DLA PODMIOTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
Dla wszystkich sporów z podmiotami nie będącymi konsumentami w związku z zawartymi umowami, zastrzegamy sobie prawo prowadzenia spraw przed sądem właściwym dla sklepu ITmarket tj. w Poznaniu.
VIII. SUBSKRYBCJA NEWSLETTERA
Dołączając do naszego Newsletter będziesz zawsze na bieżąco z naszą ofertą i nowościami. Uczestnictwo w subskrypcji jest całkowicie dobrowolne. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji. W tym celu należy kliknąć odpowiedni odnośnik pod treścią otrzymanej wiadomości z naszymi nowościami. Możesz również napisać do nas, abyśmy usunęli Cię z listy subskrybentów. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz samodzielnie wyłączyć opcję subskrypcji w ustawieniach swojego profilu.
IX. KOMENTARZE I OPINIE
Sklep ITmarket.pl został wyposażony w mechanizm oceny i możliwości napisania recenzji o zakupionych produktach lub usługach. System oceny i komentarzy ma na celu wyłącznie ułatwienie innym kupującym wyboru danego produktu lub usługi z całej oferty sklepu. Pisząc komentarze należy używać języka i formy zgodnego z ogólnie przyjętymi dobrymi obyczajami oraz stosując się do zasad wymienionych w całym regulaminie sklepu ITmarket.pl, zwłaszcza zawartych w punkcie IX. Ponadto nasz sklep uczestniczy w programie "Zaufane opinie" w serwisie Ceneo.
1. Zasady tworzenia komentarzy i oceny produktów w sklepie ITmarket.pl
- Każda recenzja zwana również komentarzem, jest powiązana z konkretną ofertą sklepu ITmarket.pl. Pisząc tekst takiego komentarza kupujący jest zobowiązany ograniczyć merytorycznie opis wyłącznie do opisu przedmiotu zakupionej oferty np. oceniając walory użytkowe, jakość produktu, cechy, wygląd itp.
- Treść komentarza nie powinna zawierać opisu nie związanego z danym produktem lub usługą oraz nie powinna dotyczyć oceny innych podmiotów składających się na realizację zakupu w naszym sklepie, na które sklep nie ma wpływu np. ocena pracy firmy kurierskiej, sposobu realizacji płatności drogą elektroniczną lub za pośrednictwem instytucji finansowych itp.
- Chroniąc komentarze przed anonimowymi i tym samym wątpliwymi ocenami, w tym działaniami tzw. botów internetowych, komentarze są moderowane. Aby dokonać oceny i recenzji przedmiotu oferty należy posiadać konto użytkownika w internetowym sklepie ITmarket.pl i być do niego zalogowanym. Komentarz można utworzyć również jako "gość".
- Każdy komentarz i ocena, w celu ich uwiarygodnienia, są sygnowane imieniem i nazwiskiem autora komentarza podanymi przez niego podczas rejestracji i/lub edycji konta użytkownika. Przy czym w celu ochrony danych osobowych nazwisko zostaje automatycznie zmienione na inicjał składający się wyłącznie z pierwszej litery nazwiska. W przypadku komentarzy tworzonych bez konta klienta w sklepie ITmarket, autor komentarza sam decyduje jakie dane poda w polu "imię/nazwa". Pisząc i/lub oceniając ofertę w naszym sklepie użytkownik zgadza się na publikację tych danych oraz z zasadami regulaminu dotyczącego systemu komentarzy w naszym sklepie oraz zasadami polityki prywatności. Oprócz tych danych, żadne inne informacje jak np. adresy, nr telefonów, adresy email itp., nie są publikowane na łamach sklepu zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych i dyrektywą RODO.
- Komentowanie i ocenianie produktów jest całkowicie dobrowolne i nie wpływa w żaden sposób na realizację oferty oraz obsługę pozakupową.
- Użytkownik może w każdym momencie wystąpić o usunięcie komentarza z systemu sklepu logując się do swojego konta użytkownika i wysyłając stosowną wiadomość – szczegóły opisano w punkcie IX/3/B niniejszego regulaminu.
- Komentarze w sklepie ITmarket.pl są moderowane i wymagają uprzedniego zatwierdzenia ich przez administratora, tym samym ich publikacja może zostać opóźniona w czasie, jednak dopuszczalna jest sytuacja automatycznej publikacji treści komentarzy w sprzyjających temu uwarunkowaniach technicznych.
- Komentarze, które nie spełniają warunków niniejszego regulaminu mogą zostać odrzucone i nie zostaną opublikowane na łamach sklepu bez specjalnego powiadomienia o tym fakcie.
- Treść komentarza jest subiektywną oceną każdego kupującego i/lub użytkownika sklepu będącego autorem tego komentarza, którego treść tym samym nie stanowi części oferty sklepu w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa.
- Sklep ITmarket.pl dokłada wszelkich starań, aby zatwierdzane komentarze odpowiadały merytorycznie ofercie, której dotyczą, jednak nie gwarantuje, iż opisane przez autora komentarza cechy przedmiotu oferty (np. walory użytkowe itp.), w rzeczywistości odpowiadają faktycznym właściwościom produktu, gdyż są wyłącznie subiektywną opinią autora tekstu.
- System komentarzy został wyposażony w mechanizm zgłaszania naruszeń regulaminu i innych, ogólnie przyjętych zasad, dostępny pod treścią każdego komentarza za pośrednictwem ikony flagi. Każdy użytkownik posiadający konto w sklepie może zgłosić komentarz naruszający jego zdaniem jakiekolwiek zasady. Takie zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez administratora sklepu.
2. Działania niedozwolone w systemie komentarzy i oceny ofert w sklepie ITmarket.pl
- Zabrania się umieszczania treści oraz rozsyłania wiadomości niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- zawierających wulgaryzmy,
- propagujących alkohol, środki odurzające, narkotyki,
- obrażających inne narodowości, religie, rasy ludzkie,
- umieszczania Treści o charakterze erotycznym,
- zawierających informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, podmioty i instytucje, w tym sklep ITmarket.pl,
- naruszających przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
- wzywających do łamania prawa, propagujących przemoc lub nawołujących do agresji,
- będących bezpośrednimi atakami na innych Użytkowników sklepu, a także osoby spoza środowiska sklepu ITmarket,
- zawierających linki do prywatnych stron WWW, Dane osobowe, teleadresowe lub adresy e-mailowe osób trzecich bez ich zgody,
- mających charakter reklamowy lub zmierzających do promowania usług lub towarów, bez zgody właściciela Sklepu,
- niemających nic wspólnego z komentowaną ofertą,
- naruszających powszechnie przyjęte normy moralne i etyczne,
- zawierających informacje nieprawdziwe,
- tzw. flooding - wielokrotne wysłanie tej samej wiadomości lub wielu różnych wiadomości w bardzo krótkich odstępach czasu,
- zamieszczanych z fikcyjnych kont użytkowników, zawierających nieprawdziwe dane.
- Sklep ITmarket.pl nie odpowiada w żaden sposób, na jaki pozwalają obowiązujące przepisy prawa, za treści przekazywane i publikowane na łamach sklepu przez Użytkowników, za ich prawdziwość, rzetelność oraz autentyczność.
- W ramach całej platformy sklepu zabronione jest korzystanie z wirusów, botów, robaków lub innych kodów komputerowych, plików oraz programów, które mogą wpłynąć na nieprawidłowe działanie Sklepu i systemu komentarzy. Zabrania się także udostępniania ich w obrębie Sklepu i dzielenia z pozostałymi Użytkownikami. Działania takie oraz podobne mogą zostać uznane za przestępstwo w rozumieniu przepisów Kodeksu Karnego.
- Zabrania się jakiejkolwiek działalności z wykorzystaniem mechanizmów umożliwiających automatyczne dodawanie, wyświetlanie Treści w sklepie ITmarket oraz ich powielanie na łamach innych stron internetowych.
- Zabrania się udostępniania źródeł internetowych (linków, opisów tych źródeł itp.) prowadzących do materiałów naruszających prawa autorskie, prawa pokrewne oraz prawa majątkowe.
- Zabrania się korzystania z mechanizmu komentarzy w sposób utrudniający korzystanie z niego przez pozostałych Użytkowników, w szczególności zamieszczania wielu powtarzających się wpisów, których treść jest podobna, oraz takich, których treść jest obraźliwa albo pozbawiona sensu.
- Zabrania się zakładania kont z wykorzystaniem Danych Osobowych lub innych Danych, np. odnośników do znaków towarowych, zdjęć, materiałów graficznych i audio-wizualnych należących do Osób trzecich lub innych podmiotów, oraz powoływanie się na nazwy własne firm, marek itp. bez pisemnej zgody ich właściciela.
- Zabronione jest bez zgody właściciela Sklepu wyrażonej na piśmie, kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych treści Sklepu, w tym również systemu komentarzy, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikających z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Niedopuszczalne są działania mogące wpływać na utratę renomy lub dobrego imienia Sklepu ITmarket i świadczonych przez niego Usług. W przypadku stwierdzenia takich działań Sklep może zablokować lub usunąć komentarz, a w skrajnych przypadkach całe konto Użytkownika, który się tych działań dopuścił oraz podjąć stosowne kroki prawne zmierzające do uzyskania odszkodowania za poniesione straty.
- Zabrania się udostępniania Loginów, Haseł oraz dostępu do Konta użytkownika osobom trzecim w obrębie całego sklepu ITmarket, w tym na potrzeby komentowania ofert.
3. Usuwanie i moderacja komentarzy
- Komentarze publikowane na łamach sklepu ITmarket są zwyczajowo moderowane, w związku z czym mogą nie zostać zatwierdzone lub wtórnie zostać usunięte po dodatkowym rozpatrzeniu oraz ocenie administratora sklepu w przypadku, kiedy ich treść łamie zasady niniejszego Regulaminu, zwłaszcza punktu IX/2 ze wszystkimi podpunktami. Dopuszcza się również możliwość automatycznej publikacji komentarzy z zachowaniem możliwości ich wtórnej oceny i analogicznych jak w przypadku standardowej moderacji, wynikających z tego skutków.
- Użytkownik może zgłosić chęć usunięcia komentarza, którego jest autorem za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://itmarket.pl/kontakt logując się uprzednio do swojego konta użytkownika lub wykorzystując w nim adres email powiązany z istniejącym kontem w sklepie, po czym wysłać stosowną wiadomość. Istnieje również możliwość wysłania pisemnej informacji na adres sklepu dostępny na jego łamach lub bezpośrednio na adres email info@itmarket.pl, jednak w takiej sytuacji Sklep może zażądać informacji poświadczających, iż jest on faktycznie właścicielem konta i/lub autorem komentarza.
- System komentarzy jest usługą dodatkową, nieodpłatną i nie związaną z główną działalnością sklepu ITmarket, dlatego właściciel sklepu może w każdym momencie zrezygnować z jej świadczenia na skutek niesprzyjających warunków technicznych związanych z realizacją tej usługi, w tym wpływu na obsługę bazy danych, braku rentowności prowadzenia usługi oraz innych nieprzewidzianych zdarzeń ekonomicznych, marketingowych, prawnych, losowych itp.
4. Program "Zaufane opinie" Ceneo.
Nasz sklep uczestniczy w programie "Zaufane opinie" Ceneo, co ma na celu ocenę naszych usług, które staramy się realizować na jak najwyższym poziomie. Uczestnicząc w programie "Zaufane opinie" dajesz szansę innym potencjalnym klientom podjąć właściwą decyzję zakupową oraz dajesz nam możliwość ciągłego polepszania naszych usług. Dokonując zakupów w naszym sklepie klient wyraża zgodę na uczestnictwo w programie i przekazanie adresu e-mail do serwisu Ceneo.pl (więcej informacji jak przetwarzamy dane osobowe można znaleźć w dokumencie "Polityka prywatności"). Po dokonaniu zakupów w naszym sklepie, adres e-mail podany w formularzu zamówienia zostanie przekazany do serwisu Ceneo, który po upływie kilku dni wyśle wiadomość z prośbą o ocenę zakupów. Uczestnictwo w programie "Zaufane opinie" jest dobrowolne i zarówno udzielenie zgody na uczestnictwo, jak i samo otrzymanie wspomnianej prośby nie zobowiązuje klienta do uczestnictwa w tym programie, a jedynie stwarza taką możliwość.