Instrukcja parowania i konfiguracji adapterów sieciowych WiFi Powerline PG-9072LG-TN/PG-9082LG-TN i...
- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka
- Razem 0,00 zł
Komputery poleasingowe. Czy warto kupić?
Szukasz komputera dla siebie i zastanawiasz się, czy warto kupić komputer poleasingowy? Oczywiście, że warto! Dzięki temu otrzymujesz markowy sprzęt o wysokich parametrach technicznych w bardzo atrakcyjnej cenie!
Szukając wymarzony komputer, który jednocześnie spełni nasze oczekiwania, możemy natrafić na ofertę komputerów i laptopów poleasingowych.
Często wówczas zastanawiamy się, czy warto zainwestować w taki sprzęt? W końcu ktoś musiał taki sprzęt używać, więc czy taki zakup nie będzie ryzykowny?
Jakość i cena
Wybierając komputer poleasingowy otrzymujemy już na starcie bardzo korzystny stosunek jakości do ceny. W przypadku zakupu nowego komputera, musimy liczyć się z wyższymi kosztami - wiadomo - za nowinki zawsze trzeba więcej zapłacić. Oczywiście jeśli ktoś szuka komputer do wysyłania e-maili i przeglądania Internetu, a wysokie parametry nie mają dla niego istotnego znaczenia, może mieć wątpliwości. Postaramy się jednak je rozwiać...
Dla części osób zakup komputera poleasingowego może być o tyle niepewny, iż z zasady był on wcześniej używany (chociaż nie zawsze tak jest), co może wiązać się z jakimiś drobnymi śladami użytkowania no i samą świadomością, że ktoś korzystał z niego przed nami.
Należy jednak zdawać sobie sprawę z faktu, iż kupując nowy sprzęt, w bardzo krótkim czasie sami przyczynimy się do podobnych znamion użytkowania, a często nawet większych niż ma kupowany komputer poleasingowy.
Jako sklep, który posiada w ofercie sprzęt poleasingowy zapewniamy, że w dużej części przypadków nie posiada on żadnych znaczących śladów użytkowania, a jeśli już, to są one ledwo widoczne. Największym źródłem powstawania takich śladów jest transport w opakowaniach zbiorczych, który może przyczynić się do powstania drobnych otarć, ale nie jest to regułą.
Czy zatem kupując taki sprzęt nie mamy żadnej pewności w jakim stanie do nas trafi?
Oczywiście, że nie! Jako profesjonalny sprzedawca zadbaliśmy o komfort naszych klientów i nasz sprzęt dzielimy na tzw. klasę gradacji, albo prościej: klasę jakości na podstawie selekcji.
Aby wiedzieć w jakim stanie jest dany komputer, laptop czy inny sprzęt poleasingowy, oznaczamy go odpowiednią klasą za pomocą liter alfabetu np. A, B, A+, A-, C itd.
Kupując sprzęt w klasie A lub nawet A+ otrzymujemy w zasadzie sprzęt w stanie porównywalnym z nowym! Zatem nie ma mowy o kupowaniu sprzętu "w ciemno". Z drugiej strony osoby, które nie przywiązują większej wagi do wyglądu, mogą nabyć komputer używany w jeszcze niższej cenie świadomie wybierając niższą klasę, np. B+, A- itp.
Gwarancja
No tak, ale co z gwarancją? Przecież każdy sprzęt komputerowy może się zepsuć...
Zanim rozwiejemy wątpliwości również w tym aspekcie, wyjaśnijmy pewną kwestię.
Otóż, zakup nowego komputera jest paradoksalnie obarczony większym prawdopodobieństwem jego szybkiego zepsucia niż sprzętu poleasingowego.
Większość wad fabrycznych sprzętu elektronicznego wychodzi na jaw właśnie we wczesnej fazie użytkowania, bo właśnie wtedy pojawiają się usterki związane z niesolidnym montażem obwodów drukowanych, zastosowaniem gorszej jakości elementów dyskretnych i układów scalonych, które przeszły pomyślnie fazę testu w fabryce, ale poddane bardziej ekstremalnym warunkom otoczenia, jak temperatura, wilgotność, a do tego odpowiednio długi czas ciągłej pracy - nie przetrwały takiej próby.
Paradoksalnie kupując komputer poleasingowy możemy przypuszczać, że ten "prawdziwy" test ma już on za sobą. Ale czy to wystarczy?
Oczywiście, że nie. Dlatego na nasz sprzęt udzielamy pisemnej gwarancji, dzięki czemu i pod tym względem nie odbiega on od nowego sprzętu i jest 100% alternatywą dla niego. Nierzadko zdarza się również, że komputer czy laptop poleasingowy posiada jeszcze gwarancję producenta. W takim wypadku możemy naprawić go w autoryzowanym serwisie, a jeśli taka gwarancja jest stosunkowo krótsza, to przedłużamy ją o własną gwarancję sprawiając, że klient zawsze wychodzi na swoje.
Czy nadal masz wątpliwości?
Jeśli tak, możesz SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI i porozmawiać. Jeśli nie, zapoznaj się z naszą OFERTĄ.
Najnowsze komentarze