Reklamacje
W celu zgłoszenia reklamacji (towar niezgodny z zamówieniem, towar uszkodzony itp.), powiadom nas o tym za pośrednictwem formularza kontaktowego lub tradycyjnych metod kontaktu:
- email: biuro@itmarket.pl
- telefonicznie na nr: +48 616 240 234.
Zwroty
W obrocie konsumenckim oraz w przypadku mikro przedsiębiorców, którzy jako osoba fizyczna mogą dokonywać zakupów towarów również jako konsumenci pod warunkiem, że przedmiotem umowy jest towar niezwiązany bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z treścią ustawy kupujący ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Ze szczegółowymi warunkami realizacji zwrotów zakupionych towarów można przeczytać w naszym Regulaminie.
W celu dokonania zwrotu należy utworzyć żądanie zwrotu korzystając z funkcji dostępnej po zalogowaniu się do swojego konta (patrz instrukcja poniżej). W przypadku zakupów dokonanych bez konta klienta najlepiej przekształcić zamówienie w konto klienta korzystając z opcji śledzenia zamówień gości. W przypadku problemów możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub tradycyjnych metod kontaktu.
Jak dokonać zwrotu?
Zaloguj się do swojego konta klienta. W panelu klienta wybierz sekcję "Historia i szczegóły zamówień".
Znajdź zamówienie na liście swoich zamówień i kliknij pozycję "Szczegóły".
W szczegółach zamówienia zaznacz produkt(y), które chcesz zwrócić, możesz także zdefiniować ilość sztuk jeśli zamówienie obejmowało kilka sztuk tego samego produktu. W polu tekstowym napisz powód zwrotu, którego znajomość pozwoli nam w przyszłości polepszyć jakość naszej oferty. Jeśli nie chcesz podawać powodu wpisz po prostu "Nie podaję powodu" lub cokolwiek innego. Naciśnij przycisk "Żądanie zwrotu".
Swoje zwroty możesz śledzić w sekcji "Zwroty produktów" dostępnej w głównym panelu klienta.
Na liście zwrotów możesz zobaczyć numer zwrotu, który koniecznie podaj na paczce zwrotnej!
Pamiętaj! Nie wysyłaj paczki, dopóki nie zatwierdzimy zwrotu! Ten fakt będzie widoczny poprzez zmianę statusu zwrotu i możliwość pobrania formularza zwrotu. Wydruk formularza zwrotu nie jest wymagany, jedynym wymogiem jest podanie numeru zwrotu na przesyłce.
Dział serwisu i obsługi zgłoszeń, oddział Polska:
ul. Sielska 17A
60-129 Poznań
Infolinia: +48 616 240 234
info@itmarket.pl
Reklamacje
W celu dokonania reklamacji należy utworzyć zgłoszenie w naszym systemie wsparcia pod adresem pomoc.itmarket.pl lub skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub tradycyjnych metod kontaktu.
Platforma ODR
Jeśli problem nie zostaje rozwiązany zgodnie z oczekiwaniami konsumenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami może on skorzystać z platformy internetowej systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Szczegółowe informacje są dostępne na wskazanej stronie.
POLECAMY